Windows 7 Team Foundation Server Bağlantı Sorunsalı ..

Geçen gün şirket bilgisayarımda kullandığım işletim sistemini Windows Vista’dan Windows 7’ye yükselttim. Ancak her zaman kullandığım Team Foundation Server (TFS) bağlantısını kurmayı bir türlü beceremedim. Birkaç saat araştırma yapmama rağmen internette pek bir şey bulamadım. Sonra doğaçlama bir yöntemle olayı çözdüm. IP adresini host dosyasına ekledim. Eğer siz de aynı sorunla karşı karşıyaysanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

1) C:\Windows\System32\drivers\etc klasörü altındaki hosts dosyasını herhangi bir text editör, en basitinden notepad, ile açıp farklı kaydet yapmak suretiyle yine hosts  adıyla masaüstüne kaydedin. Dosyanın herhangi bir uzantısı olmadığından emin olun (dosya adının hosts.txt değil hosts olması gerekmektedir).

2) Dosyaya kendi ip değerinizi ve o adrese erişmek için vermek istediğiniz adı verin. (Örn: 92.45.44.24 tfsserver)

3) Masaüstündeki dosyayı sürüklemek suretiyle   C:\Windows\System32\drivers\etc klasörü altına atın ve orijinal hosts dosyasıyla değiştirin.

Bir Cevap Yazın

