Zyxel P-660W-T1 v3 modem arayuz sorunu ..

Zyxel’in başka modemlerinde olur mu bilmem ancak geçen gün Zyxel P-660W-T1 v3 modemde ilginç bir arayüz problemiyle karşı karşıya kaldım. Sadece wireless şifresini değiştirmek istiyordum ancak modemin içine girdiğimde ayarlar menüsünün tamamen kaybolmuş olduğunu ve sadece “Durum” menüsünün görünür olduğunu gördüm. Internette araştırdığımda da net bir bilgiye ulaşamadım. Son çare olarak modemin arkadasında bulunan ufak Reset düğmesine ince bir kalemin ucu ile birkaç saniye basılı tutarak modemi fabrika ayarlarına geri döndürdüm. Sorunu bu şekilde çözmüş oldum. Sonrasında da bütün bağlantı ayarlarını baştan yapmak durumunda kaldım tabii. Gözünü seveyim Airties’ın ..

Zyxel P-660W-T1 v3 modem arayuz sorunu ..” üzerine 5 yorum

  1. Ya Biz Komşuyla ortak kullanıyoruz bende istemeye utanıyorum modemin markası ZyXel
    P-660W-T1 v3 port açmam lazım metin2de sabit ıplı server kuracam yardımcı olursanız sevinirim

  2. Modem port’u açmanız için modem şifresini bilip modem arayüzüne girmeniz gerekiyor. Eğer modem şifresini bilmiyorsanız modem kendi evinizdeyse modeme reset atabilirsiniz, ancak internet ve kablosuz bağlantı ayarlarını tekrar yapmanız gerekecektir.

    Eğer modem şifresini biliyorsanız, internette şöyle bir video buldum. Size faydası olacaktır:

    • ben interneti komşudan alıyorum 192.168.1.1 sitesine girdimde benden sisteme giriş diye şifre istiyor şifreyi bilmiyorum bir oyun için port açmam gerek bunu arayüze girmeden yapamazmıyım

  3. Google’a “modem arayüzüne girmeden port açmak” yazarsan, çıkan cevaplardan şansını deneyebilirsin. Benim bildiğim kadarıyla şifreyi bilmeden yapamazsın. Bazı programlar olduğunu söylüyorlar ancak ne kadar güvenilirdir bilinmez.

    • bende şuan o programlara bakıyorum simple port açma adlı bir program adsl seçiyoruz ama kullanıcı adı şifresi istiyor oda olmayınca iş yattı ama şuan http://www.portforward.com adlı bir site var ona bir giriyorum şifre falan istemeden açıyormuş

Bir Cevap Yazın

