Android Gmail uygulaması senkronizasyon sorunu ..

Android cihazımda (Sony Xperia Arc) gmail uygulamasını güncelledikten sonra senkranizasyonun tam anlamında olmaması, mail bildirimlerinin yapılmamasından şikayetçeydim. Uygulamasını kaldırdım, tekrar kurdum, her türlü şeyi denedim ancak bir türlü olmadı. En sonunda güncellemenin sorunlu olduğunu düşünmeye başladım. Fakat yanılmışım. Sorun telefonumun senkronizasyon ayarlarındaymış. Senkronizasyon ayarlarını düzelttikten sonra her şey normale döndü ve tekrardan mail bildirimlerini almaya başladım.

Ayarları düzeltmek için telefonunuzun Ayarlar kısmından Hesaplar ve Senkranizasyon menüsüne giriyorsunuz. Resimdeki “Arka plan veri trafiği” ve “Otomatik Senkr. aktifleştir” seçeneklerinin işaretli olduğundan emin oluyorsunuz. Gmail adresinizin yazılı olduğu kısmın sağındaki çembere tıklayıp yeşil renge dönmesini sağlıyorsunuz. Hepsi bu kadar ..

Android Gmail uygulaması senkronizasyon sorunu ..” üzerine 2 yorum

  1. Işte bende o olmuyor ikisi de işaretli ama senkr olmuyor yeni hesap acayim onu kullanayım diyorum hesap kurulmuyor google sunuculariyla baglanti kurulamiyor

Bir Cevap Yazın

