Evleniyorum ..

Geçenlerde Google Play Store’da gezerken Evleniyorum isminde bir uygulamaya denk geldim. Evlilik öncesindeki düğün alışverişlerini, düzenlenecek olan nikah-düğün günü organizasyonlarını ve bunlar gibi birçok şeyi tek bir yerden yönetmenizi sağlayan bir Android uygulaması.

Tasarımı ve içeriği çok hoşuma gitti. Farklı renklerde tema seçenekleri ile hem erkeklere, hem bayanlara hitap ediyor. Düğün hazırlıkları, evlilik teklifi, ilk dans müzikleri gibi konularda kullanıcılarına çeşitli fikirler vererek yardımcı oluyor. Düğününüze gelecek davetlileri bu uygulamada belirleyip, bu davetlilerin düğün salonunda oturacakları masaları bile düzenleyebiliyorsunuz.

 

Capture    Capture

 

Programda gelinlik-damatlık modelleri, davetiye modelleri, gelinbaşı-gelin çiçeği modelleri gibi modüllere de yer verilmiş, ancak bu modüller maalesef henüz kullanıma açılmamış. Bu özellikleri de kullanıma açtıkları zaman evlilik sürecine giren çiftlere çok yardımcı olacağını düşünüyorum.

Keşke ben evlenmeden önce böyle bir uygulamaya rastlasaydım🙂 İndirmek ve gözatmak isteyenler aşağıdaki linki kullanabilirler: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.reset4.evleniyorum

Bir Cevap Yazın

